Náhradné koleso ZONDA GT DB C23, N3W, bez skrine

Kód: CA-WC4450AP8A110-R
Neohodnotené
€767,03
Skladom

Detailné informácie

Podrobný popis

Duralový variant univerzálnych kolies Campagnolo na šotolinovú aj cestnú cyklistiku.

---

Toto je najvyšší model sady kolies Campagnolo z duralu. Zapletené kolesáZONDA GT DB C23 sú určené na použitie skotúčové brzdy. Tento model bicykla je založený naSHAMAL CARBON DB, ale v záujme dosiahnutia čo najlepšej ceny sa na výrobu kolies nepoužili uhlíkové vlákna, ale osvedčený dural. Výsledkom je bicykel určený na široké spektrum použitia. Kolesá ponúkajú vysokú spoľahlivosť, tuhosť, vynikajúci chod náboja a nízku hmotnosť. Rovnako ako vyšší model SHAMAL CARBON DB sú kolesá pripravené na bezdušové aj bezdušové pneumatiky (2WAY-FIT).

Nové vypletené kolesá ZONDA GT DB C23 patrí do kategórie ľahkých kolies s duralovým plášťom so stredným profilom ráfika a novou šírkou ráfika (C23), ktorá zaručuje dokonalé aerodynamické vlastnosti aj pri použití širších typov pneumatík. Kolesá ZONDA GT DB C23 sú opletené pletacouväzba MEGA G3 ako vo vyšších modeloch. Vďaka kombinácii faktorov nízkej hmotnosti a stredného profilu majú tieto kolesá vynikajúce zotrvačné vlastnosti.
Náboje kolies sú pripravené na upevnenieDisky AFS (Centrálny zámok).
Kolesá ZONDA GT DB C23 kompatibilné pre veľkosti pneumatík25-622 na 69-622.

Špicaté kolesá Campagnolo vždy ponúkajú najnovšie technológie. Nižšie nájdete zoznam tých, ktoré sa používajú na modeliZONDA GT DB C23.

  • MILINGodfrézovanie časti povrchu ráfika znižuje obvodovú hmotnosť ráfika a umožňuje dosiahnuť extrémne vysoké hodnoty zrýchlenia
  • C23 -širší ráfik spolu so širšou pneumatikou zabezpečuje lepšiu cirkuláciu vzduchu, čo znamená menší aerodynamický odpor
  • RDM - DYNAMICKÉ VYVÁŽENIE RÁFIKA - vyváženie ráfika na kompenzáciu nevyváženosti spôsobenej otvorom ventilu
  • ULTRA-FIT - umožňuje jednoduchú, rýchlu a bezpečnú inštaláciu puzdra
  • MOMAG-odstraňuje potrebu používať pásku pod dušou (povrch ráfika pod dušou je úplne hladký a má len jeden otvor pre ventilček)
  • ROZDIELNA VÝŠKA OBRUČE - Rozdielna výška ráfika predného a zadného kolesa (26 mm / 30 mm) umožňuje prednému kolesu rýchlo reagovať a zadnému kolesu čo najefektívnejšie využívať energiu jazdy
  • SYSTÉM PROTI ROTÁCII ŠPICOV - zabezpečuje drôt v optimálnej aerodynamickej polohe
  • VZOR ŠPICOV MEGA G3 - zabezpečuje rovnomerné napnutie pravej a ľavej strany zadného kolesa, znižuje hodnotu predpätia kolesa, zvyšuje torznú tuhosť kolies a s tým súvisiaci prenos energie, eliminuje výskyt vibrácií aj u jazdcov s vyššou hmotnosťou
  • ŠPICE S AERODYNAMICKÝM PROFILOM  - aerodynamický výplet z nehrdzavejúcej ocele dodáva kolesám vynikajúce aerodynamické vlastnosti a umožňuje efektívnejší prenos výkonu, rôzny priemer drôtu zabezpečuje požadované predpätie výpletu s rovnomerným zaťažením jednotlivých drôtov.PREDNÉ KOLO: na ľavej (brzdovej) strane je 14 drôtov z nehrdzavejúcej ocele. Drôty sú zosilnené (2 mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravej strane náboja je 7 drôtov. Tieto drôty sú tiež z nehrdzavejúcej ocele a sú zosilnené.ZADNÉ KOLESO: na ľavej (brzdovej) strane je 7 drôtov z nehrdzavejúcej ocele. Drôty sú zosilnené (2 mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravej strane náboja (v blízkosti kazety) je 14 drôtov. Tieto drôty sú tiež z nehrdzavejúcej ocele a sú zosilnené.
  • 2WF - kolesá umožňujú použitie štandardných aj bezdušových pneumatík
  • NIPPLES - čierne bradavky sú vybavenésamočinný zámok systém, ktorý zabezpečí, aby sa neuvoľňovali samovoľne
  • HLINÍKOVÁ NÁSADA - duralové  oversize náboje zvyšujú torznú tuhosť kolies a znižujú hmotnosť nábojov na najnižšiu možnú úroveň
  • HLINÍKOVÉ TELO NÁBOJA - duralové telesá nábojov zvyšujú torznú tuhosť kolies a znižujú hmotnosť nábojov
  • NADROZMERNÁ PRÍRUBA - Zadný náboj s vysokou prírubou zvyšuje torznú tuhosť kolesa a zvyšuje jeho schopnosť akcelerovať
  • LOŽISKÁ POHÁROV A KUŽEĽOV- guľôčkové ložiská v spojení s kuželíkovými ložiskami ponúkajú jednoduchú údržbu, ešte jednoduchšie nastavenie a dlhú životnosť
  • TECHNOLÓGIA MIKRO NASTAVENIA - nový typ nastavenia osovej vôle a vôle rozpery poskytuje najpresnejšiu a najjemnejšiu možnosť nastavenia osi kolesa

Tieto bicykle sú vhodné najmä pre amatérskych pretekárov na šotoline a náročných hobby jazdcov.

KOMPATIBILNÉ MATICE/KAZETY: tento model zapletených kolies je vybavený maticou typuN3W. V základnej verzii sa kolesá dodávajú s maticami N3W CAMPAGNOLO pre kazety Campagnolo 12s (10-25/10-27/10-29) a Campagnolo 13s. Na použitie kaziet Campagnolo 11s (11-25/11-27/11-29/11-32) a Campagnolo 12s (11-29/11-32/11-34) je potrebné zakúpiť adaptérAC21-N3W.
Kolesá je však možné zakúpiť aj s maticou N3W SHIMANO (pre kazety Shimano HG 10s, 11s a 12s) a s maticou N3W XDR (pre kazety Sram 12s). Kolesá sa dodávajú s maticou Campagnolo N3W. Ak požadujete inú maticu, uveďte to pri objednávke. Matice HG a XDR sú k dispozícii za príplatok.

Náboje kolies sú pripravené na upevnenieDisky AFS. Na utiahnutie poistnej matice brzdového kotúča použiteUT-BB130.
Predný náboj je vybavený dutou osou HH 12 s dĺžkou 100 mm. Zadný náboj je vybavený dutou osou HH 12 s dĺžkou 142 mm.

Balenie obsahuje:

  • ventily pre bezdušové pneumatiky

Na všetky kolesá Campagnolo sa vzťahuje záruka 2 + 1 rok (pozri. záručné podmienky spoločnosti Campagnolo)

Dodatočné parametre

Kategória: Vypletené kolesá na bicykel
Hmotnosť páru kolies: 1690 g
Kompatibilita: Campagnolo 11/12/13s + Shimano a Sram (vyžaduje sa zodpovedajúca matica)
Ložiskový materiál: oceľ
Materiál drôtu: nehrdzavejúca oceľ
Materiál nábojov: dural
Materiál ráfika: dural
Maximálna nosnosť zapletených kolies: 120 kg (jazdec + bicykel + príslušenstvo)
Minimálna/maximálna šírka pneumatiky: 25-622 až 69-622
Počet drôtov predného kolesa: 24
Počet vodičov zadného kolesa: 24/MG3
Šírka ráfika: 23 mm (vnútorný rozmer), 28 mm (vonkajší rozmer)
Typ: plášť, kotúčové brzdy AFS (Cental Lock), HH12
Typ káblov: aero, dvojito vystužené
Typ ložiska: vence
Typ matice: N3W (Campagnolo, Shimano, XDR)
Verzia: sprcha a bez sprchy, MIN. 25x622, MAX. 69x622
Výška predného ráfika: 29 mm
Výška zadného ráfika: 29 mm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola